Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Voor een verzending binnen België is er steeds een vaste kost van € 5,95 (voor sommige van onze producten is er ook een brievenbuslevering mogelijk van € 3,50). Naar Nederland is er een vaste kost van € 6,95.

Voor een bestelbedrag hoger dan € 45 in België en € 50 in Nederland is de verzending gratis.

Verzend je ook buiten België?

Wat fijn dat je onze producten buiten België wilt bestellen!

Helaas verzenden wij op dit moment enkel binnen België en Nederland.

Kan ik een bestelling terugsturen of retourneren?

Als particuliere consument beschik je over een termijn van 14 dagen retourrecht. Mochten onze producten niet voldoen aan jouw wensen, dan kan je dit melden en terugzenden op voorwaarde dat de verpakking intact is gebleven en indien het geen product is dat speciaal voor jou werd besteld. Daarnaast kunnen producten die afgeprijsd zijn door SOLDEN of een ACTIE niet geretourneerd worden. Een geopende verpakking kan je m.a.w. niet meer toelaten af te zien van de aankoop.

Hoe kan ik een item retourneren?

Mail ons via info@mieliemacrame.be dat u een artikel wilt retourneren met de reden. Je ontvangt via e-mail instructies voor het retourneren van het artikel. Stuur het artikel terug naar het retouradres. Vraag ook een bewijs van verzending.

De retourkosten worden door jou gedragen. Na ontvangst en goedkeuring, stuurt Mielie macramé jou een ontvangstbevestiging via e-mail. Je ontvangt vervolgens een tegoed. Dit tegoed is 1 jaar geldig.

Kan ik een product ruilen of omwisselen?

Om te ruilen moet je erop toezien dat de verpakking intact is gebleven en dat het geen product is dat speciaal voor jou werd besteld (gepersonaliseerd). Een geopende verpakking kunnen m.a.w. niet meer toelaten af te zien van de aankoop. Verwittig onze klantendienst binnen de 2 dagen na ontvangst.

1. Mail ons op info@mieliemacrame.be dat je een artikel wilt retourneren met de reden. Je ontvangt via e-mail instructies voor het retourneren van het artikel.

2. Stuur het artikel terug naar het retouradres. De retourkosten worden door jou gedragen en worden afgetrokken van het tegoed.

3. Na ontvangst en goedkeuring kunnen we omruilen en het nieuwe product verzenden. De verzendkosten worden door jou gedragen en worden afgetrokken van het tegoed.

4. Indien Mielie macramé jouw zending goedkeurt, wordt het nieuwe artikel, indien voorradig, zo spoedig mogelijk verzonden.

Kan ik een lopende bestelling wijzigen of annuleren?

Lopende bestellingen kunnen enkel gewijzigd worden, annulatie is niet mogelijk. In geval van wijziging verwittig je onze klantendienst op info@mieliemacrame.be binnen de 24u na bestelling. 

Mijn artikel is beschadigd, wat nu?

Verwittig onze klantendienst via info@mieliemacrame.be binnen de 2 dagen na ontvangst. Formuleer de beschadiging duidelijk met bijhorende foto's.

Mielie macramé behoudt zich het recht om retouren te weigeren en geen tegoed te schenken, of het bedrag niet terug te betalen, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van Mielie macramé zijn beschadigd.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Oeps, foutje van ons! Verwittig onze klantendienst via info@mieliemacrame.be binnen de 2 dagen na ontvangst. We helpen je graag verder.

Hoe kan ik een klacht of betwisting indienen?

Klachten of betwistingen dienen binnen de 5 werkdagen na levering gemeld te worden per mail op info@mieliemacrame.be . In geval dat de klacht gegrond wordt bevonden, is onze aansprakelijkheid beperkt tot de omruiling van de goederen. Elke aansprakelijkheid van de verkoper beperkt zich tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de bestelling. 

Hoe kan ik mijn speenkoord het beste reinigen?

Handwas met lauw water. Houd de metalen clip altijd droog.

Ik kreeg geen bevestigingsmail, wat nu?

Kijk zeker eens tussen je spam. Hoogstwaarschijnlijk kwam de mail daar terecht.